Nanjng

Nanjing este un oras interesant, cu multe locuri frumoase. Din pacate noi am avut doar doua zile la dispozitie pentru vizitat asa ca Mihai m-a plimbat cat de mult a putut :) Am facut un mic maraton pe la vreo 6-7 locuri in prima zi si pe la vreo 3 in a doua zi.

La Nanjing am vizitat mai mult cladiri gen muzeu. Cele mai interesante au fost Palatul Prezidential (folosit in perioada in care Nanjing a fost capitala Chinei) si Memorialul masacrului de la Nanjing.

Palatul prezidential era imens dar parca un pic dezamagitor ca si amenajare interioara. Se pare ca sunt putini chinezii care au grija de locurile pe care le viziteaza iar administratia palatului nu era foarte dornica sa faca ceva mai mult pentru infrumusetarea lui. Oricum a fost interesant.

Mausoleul masacrului de la Nanjing este construit in memoria victimelor de origine chineza din perioada in care japonezii au invadat China. Era imens si continea diverse obiecte, poze si povestiri ale martorilor.

La Nanjing am avut ocazia sa vedem si cum se distreaza chinezii in timpul liber. Am gasit intr-un parculet o scena amenajata special pentru dans. Aici, pe fundalul unei melodii chinezesti, fiecare dansa ce vroia - vals, salsa, tango. A fost surprinzator si amuzant pentru noi, ei insa erau extrem de incantati. Unii erau chiar foarte buni la dansul pe care il exersau. Noi am fi fost niste pacalici (cum zice Mihai) pe langa ei. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu