Guangzhou

De la Yangshuo la Guangzhou am calatorit cu un autobuz de noapte dotat cu paturi suprapuse. Dupa experienta cu trenul pot spune ca acum a fost mai acceptabil. Chinezii neavand unde sa scuipe s-au lasat pagubasi si s-au uitat la filme cu vrajitori si razboinici pana aproape de miezul noptii - autobuzul avea si televizor, cate unul pe fiecare nivel.:)) Cu aceasta ocazie am putut sa invatam si mai multe despre logistica din China. Dupa ce s-au ocupat toate paturile, cei care nu au mai avut loc au dormit pe jos. Autobuzul era dotat, pt situatii de urgenta, si cu niste paturi groase. :))
In Guangzhou am vizitat cateva temple, un muzeu si un parc. Dupa cum o sa vedeti locurile sunt foarte frumoase si bine pastrate.
Am avut ocazia si sa vedem ceva mai inedit. In China, cuplurile care urmeazasa se casatoreasca isi fac poze inainte de nunta - cu vreo 6 luni inainte :))). La Guangzhou am inatalnit mai multe cupluri care iesisera la pozat in acelasi timp intr-o gradinita frumoasa. Am primit chiar si invitatie la o nunta. Mi s-a parut foarte amuzant ca imparteau invitatii pe strada. Ideea era sa intri pe un site si sa le cumperi cadou de nunta. :))
La Guangzhou am descoperit si un nou joc. Un fel de bedminton de picior. Aici mi s-a parut ca oamenii sunt extrem de activi. Am intalnit la tot pasul persoane de toate varstele, dar in special batranei, care faceau ceva - dansau, jucau ceva, faceau exercitii la aparatele disponibile pe strada. Ne-a placut foarte mult acest mod de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu