Croaziera pe Yangtze

In primul rand trebuie sa mentionez ca noi am ales sa mergem pe vasul de croaziera cu chinezi, ceea ce reprezinta deja o aventura :)) Vaporul acesta era mai putin aratos decat cel "western" si era plin de chinezuti zgomotosi. Am intalnit insa si cativa mai civilizati. Erau unii care calatorisera destul de mult prin Europa si mai prinsesera cate ceva. :)
Cel mai amuzant a fost cand au aflat ca suntem din Romania. Am devenit adevarate staruri. Aproape toata lumea a facut poze cu noi si erau foarte incantati cand vorbeam cu ei, deoarece "Romania si China sunt tari prietene". In special cei de aproximativ 50 de ani stiau de Ceausescu si incercau sa ne intrebe cat mai multe. Ne-au intrebat chiar si daca acum, dupa revolutie, suntem mai bogati. :)) A fost interesant sa schimbam cateva cuvinte cu ei. :) Croaziera a durat doar doua zile dar a fost plina de activitati. :) Am avut ocazia sa vedem peisaje absolut superbe si sa facem si cateva lucruri noi. In prima zi am mers cu niste vapoare mai mici printre 3 stramtori. Calatoria a durat cateva ore bune, si la intoarcere toti eram cam adormiti, dar a meritat. Din pacate ghidul stia sa vorbeasca numai chineza asa ca noi ne-am bucurat doar de peisaj.
A doua zi am avut o mica aventura deoarece am mers cu o canoe. Mi-a fost un pic cam frica, mai ales ca nu stiu sa inot iar apa era cam aproape :)) Organizatorii excursiei au aranjat chiar si un mic concurs pentru noi, inspirati fiind de olimpiada. :) A fost foarte amuzant. Am fost premiati cu un mic spectacol de teatru chinezesc organizat chiar la baza muntelui, pe un vapor transformat in scena.
Calatoria s-a incheiat cu vizita la noul baraj construit la Maoping - cel mai mare baraj din lume. Din pacate afara era destul de ceata si nu am reusit sa vedem prea mult.
Un sfat pentru cei care se vor incumeta la acest drum: sa nu aveti incredere in nicio agentie de turism. Tot ceea ce spun e jumatate din ceea ce ar trebui sa stiti. Incercati sa ii intrebati cat mai multe lucruri, si nu cumparati bilete pentru excursiile organizate pe vas de la agentie. Data viitoare o sa fim si noi mai precauti. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu