Hangzhou

Despre Hangzhou chinezii spun ca este cel mai frumos oras din China. Noi credem ca este intr-adevar foarte frumos deoarece este, probabil, cel mai verde oras din China. Noi am fost cazati chiar langa West Lake - unul dintre cele mai mediatizate lacuri ale lor. Am facut o mica plimbarica cu o barca pe lac si am vizitat si cele cateva insulite ale lui. A fost foarte frumos deoarece oriunde te uitai gaseai o pata de culoare. Pomii infloriti au fost centrul atentiei si toate chinezoaicele isi faceau poze printre ramurile lor. Trebuie sa marturisesc ca si eu am facut acelas lucru :)
La Hangzhou am mai vizitat si niste temple, normal :) Cred ca nu am vazut atatea biserici/manastiri cate temple am vazut in China :)) Oricum, cu aceasta ocazie am aflat ce inseamna svastica - si este exact opusul a ceea ce stie majoritatea lumii. Ea reprezinta, in cultura budista, puritate, virtute si merite deosebite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu