Guilin

La Gulin a fost foarte frumos. Am calatorit cu un tren de noapte de la Shanghai la Guilin, dar fiind destul de scump am ales varianta cea mai ieftina, si nu a fost tocmai odihnitor. La ei nu e usa la cuseta si astfel am avut ocazia de a cunoste mai bine obiceiurile locale precum fumatul in tren, scuipatul, vorbitul zgomotos etc :(
La Guilin am reusit sa vizitam in 2 zile 6 obiective turistice importante :)) Am fost in doua pesteri si am urcat pe vreo 4 dealuri. Pesterile au fost spectaculoase. Chinezii se pricep la amenajari si la vanzari :)) Am avut ocazia sa vedem in realitate si niste ursii panda rosii. A fost un pic cam mult si am ajuns la hotel foarte obositi dar multumiti :)
Ne uimeste cum au reusit oamenii din aceste zone sa isi construiasca un oras de 5 mil de locuitori intr-o astfel de zona. Ei au muntele in oras, nu trebuie decat sa iasa din casa si sa urce. Nu sunt munti foarte inalti dar sunt in mijlocul orasului :) Cred ca pozele or sa spuna totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu