Yangshuo

De la Guilin catre Yangshuo am facut o plimbare de o zi cu vaporul. Privelistea a fost absolut spectaculoasa. Se pare ca pe bancnota de 20 de yeni este o imagine din aceasta zona, pe care ghidul ne-a indicat-o la momentul oportun.:)
In prima seara, in acest oras, am mers la un spectacol foarte laudat de ghidul nostru de pe vapor. Am fost insa inspirati sa nu cumparam bilet de la el, ci direct de la agentia de bilete, deoarece a fost mult mai ieftin. Am avut asigurat si transportul dus-intors la hostel, in pretul biletului. Spectacolul a fost absolut uimitor. A fost in aer liber si s-a desfasurat pe rau, intre munti. Au avut cateva povesti despre traditiile chinezesti (pe care din pacate nu le cunoastem si nu am reusit sa intelegem prea mult) si o desfasurare de forte impresionanta - cateva sute de "actori" si multa recuzita. In principiu s-au folosit de lumini si de muzica. Eu am fost uimita si impresionata placut de acest spectacol. Mihai a fost un pic nemultumit de faptul ca nu au avut o mica explicatie si in engleza - mai ales ca la spectacol erau foarte multi straini. Oricum, am ramas cu o amintire foarte frumoasa si sunt sigura ca nu o sa mai vad asa ceva altadata.
A doua zi, impreuna cu un cuplu de nemti, cu care ne-am intalnit la hostel, am facut excursie foarte frumoasa cu bicicleta prin imprejurimile oraselului. Am mers practic printre munti. A fost uimitor. Mi-a placut foarte mult, iar inchirierea unei biciclete pentru o zi a fost 1 sau 2 euro.
La Yangshuo am avut si surpriza de a vedea cum arata un cabinet stomatologic chinezesc. E cat se poate de transparent, mai ales ca este intr-un garaj fara usi. :))) Oricum e mai bine decat salonul de coafura, care este in aer liber, si e format dintr-un scaun, o oglinda agatata pe un gard/zid, un pieptene si o foarfeca, si...indemanarea frizerului. :)))) Ca sa nu fiu rea trebuie sa va spun ca exista si saloane si cabinete medicale serioase dar sunt pentru cei mai instariti.
Plecam din acest oras cu inima indoita. Am vrea sa mai stam si sa profitam de frumusetea acetor locuri. Urmeaza o noua aventura insa: avem bilete la autobuzul de noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu