Asia de SE - pregatiri pentru o noua aventura

Am inceput pregatirile pentru o excursie de 3 luni in Asia de SE. Urmeaza sa vizitam 9 tari: Thailanda, Singapore, Indonezia, Malaezia, Filipine, Brunei, Vietnam, Cambodgia si Laos. Avand experienta din China am hotarat sa mergem pe aceeasi reteta - o excursie pe cont propriu, dormit la hostel si calatorit cu mijloacele de transport locale. Cei mai multi cunoscuti ai nostri cred ca suntem un pic nebuni dar noi credem ca o sa fie foarte frumos. Pentru pregatirea calatoriei am consultat ghidurile Lonely Planet http://www.lonelyplanet.com/ . Am inteles ca sunt cele mai bune si nu sunt foarte scumpe. Noi le-am cumparat de pe http://www.amazon.com/. Au foarte multe informatii despre puncte tuistice si mai putin turistice din toata lumea, inclusiv harti, programul de functionare al atractiilor turistice, descrieri ale hostelurilor, sfaturi de calatorie, etc. Asa am aflat ca perioada propice pentru a vizita aceste tari este octombrie - februarie. E destul de cald dar trebuia sa alegem intre caldura si ploaie. :) De asemenea e recomandat sa folosim pantofi care sa acopere degetele si haine lejere - bluze cu maneca lunga si pantaloni lungi. In caz contrar nu putem intra in Temple. Un alt aspect important este vaccinarea impotriva diverselor boli pe care le putem contracta. Dupa ce ne-am consultat cu diversi doctori ne-am hotarat sa ne vaccinam contra febrei tifoide, hepatitei A si B, difteriei, tetanosului si poliomielitei. Din pacate sunt cam dureroase, mai ales cel pentru DTP, si scumpe (50 - 85 lei/doza). Daca va hotarati sa va vaccinati e bine sa stiti ca aceste vaccine se pot face fie toate in aceeasi zi fie la 10 zile unul de altul. O alta problema este ca vaccinul contra hepatitei are 3 doze si ar trebui facut in cursul unui an. Exista insa si varianta rapida de 21 de zile. Noi ne-am facut aceste vaccine la Institutul de Vaccinari Internationale din str Schitu Magureanu (langa Cismigiu). Aici era cel mai ieftin (mai ieftin chiar decat daca am fi cumparat din farmacie) si am primit si consultatia gratuit (in conditiile in care la Institutul Victor Babes era 100 lei). Pentru programari/diverse intrebari puteti suna la nr 021/3162180 - dr Tudor. Pentru aceasta excursie noi ne-am facut si un mic stoc de medicamente si diverse cosmetice, ca de exemplu deodorant. Din cate am inteles produsele locale nu sunt foarte eficiente. :) O sa mai vedem si la fata locului insa. Sper sa nu fie chiar asa de rau. Mai avem cateva zile si decolam :) De aceasta data vom folosi compania aeriana Finnair. Vom avea escala la Helsinki iar destinatia finala este Bangkok, unde, cand vom iesi din aeroport, vor fi aproximativ 27 - 30 de grade C. Sa speram ca vom face fata acestei temperaturi. :)

3 comentarii:

  1. deci, comentez. v-am adaugat in feedreader, o sa fiu la curent cu ce scrieti!

    RăspundețiȘtergere
  2. asteptam primele vesti de pe drum. giddy up! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc ptr informatiile legate de vaccinuri.

    RăspundețiȘtergere