Nha Trang (Vietnam)

Am ajuns la Nha Trang pe la amiaza si ne-am cazat la hotelul Blue Sky (6 dolari/noapte – camera dubla cu baie proprie, internet inclus). Aici am gasit o camera draguta si curata, nu foarte mare dar suficient de buna pentru noi, si la un pret acceptabil. Nu uitati sa negociati - noi am obtinut acest pret ajungand la un compromis: nu folosim liftul. Altfel camera era 8 dolari. :)))))
In dupa-amiaza primei zile ne-am plimbat un pic pe faleza si am cercetat restaurantele in speranta ca vom gasi un loc cu preturi rezonabile unde sa putem manca. Se pare ca mancarea e un pic cam scumpa in aceasta zona, chiar si la supermarket. A doua zi ne-m hotarat sa mergem intr-o plimbare cu un vaporas, pentru a vizita insulele din jur (6 dolari/pers - pret negociat). Din pacate, experienta nu a fost prea pe gustul nostru. Cele 4 insule le-am vazut mai mult din afara, iar singura atractie care parea ca merita vazuta – “Aquarium” (1 euro/pers) – ne-a dezamagit profund. Aici pestii erau tinuti in conditii improprii si am vazut mai multe specii in scufundarile din Koh Tao si Puerto Galera.
In programul oferit de agentia de turism mai era inclus si snorkelling si un bar plutitor. Mihai a incercat snorkelling, insa apa nu era suficient de clara, asa ca a iesit repede. Dupa ce au sarit in apa relativ rece prima oara nu au fost prea multi curajosi dornici sa incerce si barul plutitor, asa ca noi nu prea am recomanda acesta excursie.
In Nha Trang exista niste temple si pagode destul de frumoase, din cate am auzit, dar sunt in afara orasului – pe la 6 km distanta. In cazul in care doriti, se pot gasi cu usurinta motociclete sau biciclete de inchiriat, si cred ca o sa fie o excursie mult mai interesanta. Din pacate noi nu am mai avut timp. Trebuia sa ne grabim catre Hoi An – viza de Vietnam este limitata. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu