Mui Ne (Vietnam)

Am ajuns la Mui Ne in mijlocul noptii, cu autobuzul de care v-am spus. Deoarece am mers pe timp de noapte, am beneficiat de unul cu un fel de paturi. Aveau spatarul un pic ridicat, dar se putea dormi foarte bine, cu sforaituri chiar :)
Ne-am cazat la Thai Hoa Mui Ne Resort, unde eram asteptati cu o camera frumoasa si curata (8 dolari/noapte, camera dubla cu baie proprie). Aici am avut acces direct la mare desi nu am prea avut timp sa profitam de plaja imensa.
La Mui Ne se afla niste dune de nisip destul de frumoase. La 5 km de oras se afla dunele rosii, iar la aproximativ 25 km dunele albe. In lipsa de transport public regulat, pentru a ajunge la ele am contractat, printr-o agentie de turism, doi soferi de motocicleta (7 dolari/pers). Dunele albe se intind pe o suprafata mult mai mare decat cele rosii si sunt si mult mai spectaculoase. La ambele o sa gasiti diversi copilasi mai mult decat dornici sa va inchirieze un covoras fermecat (de plastic) cu care sa va dati pe dune. Va atentionez ca trebuie sa fiti duri si sa negociati bine pretul. :)
Ceea ce ne-a placut cel mai mult a fost, insa, drumul pana la aceste dune. Eu nu mai circulasem cu motocicleta pana acum, asa ca nivelul adrenalinei a fost un pic ridicat. :) Peisajul a fost si el unul deosebit, asa ca am avut parte de o excursie deosebita.
A doua zi am fost gata de plecare din nou. Autobuzul ne va duce la Dalat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu